Brug for hjælp?

Vi er klar når du er…

Tlf.: (+45) 48 25 39 04 | support@ematic.dk

Teamviewer til Windows (Microsoft)

Teamviewer til MacOS (Apple)

Guide

Skal jeg vælge Teamviewer til Windows eller MacOs?

Du skal vælge Windows hvis sidder ved en:

  • PC eller bærbar som kører med Windows operativ system. 
  • Windows 8, 10  & 11. 

Du skal vælge MacOs hvis du sidder ved en:

  • Apple Mac computer eller bærbar med MacOS operativ system.
  • MacOS Sierra 10.12.6 og frem.

Hvis din computer ikke er på listen skal du klikke på “Hent til Windows her”.

Hvad skal jeg gøre efter jeg har hentet Teamviewer ned på min Computer?

Hjælp med Teamviewer til Windows:

  1. Klik på “Hent knappen”.
  2. Derefter hentes Teamviewer Quick Support programmet (TeamviewerQS.exe).
  3. Kør programmet og acceptér IT-supporterens anmodning.
  4. Udfyld dit for- og efternavn (eller Initialer).
  5. Kør programmet og acceptér IT-supporterens anmodning.

Hjælp med Teamviewer til MacOs:

  1. Klik på “Hent knappen”.
  2. Derefter hentes Teamviewer Quick Support programmet (TeamviewerQS.dmg).
  3. Kør programmet og acceptér IT-supporterens anmodning.

    (Hvis det er første gang du kører teamviewer på din mac, skal du tillade fuld afgang til skærm, under “systemindstillinger -> tilgængelighed -> Teamviewer”.

Kan jeg hente Teamviewer til min mobil eller tablet?

Svaret er ja! 

Du kan hente:

  • Teamviewer til Apples Iphone (iOS) eller iPad (iPadOS) –> her.

eller

  • Teamviewer til Android Smartphone eller Tables –> her.

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Hvem er Ematic?
ematic er en dansk IT-konsulentvirksomhed, som leverer skræddersyet IT-løsninger til mindre og mellemstore virksomheder (SMV).
Hvordan fungerer jeres support?
Vi kan tilbyde dig IT-support fysisk i din virksomhed, kaldet on-site support, eller via fjernadgang, kaldet remote support.
Kan jeg få support uden en aftale?
Du kan sagtens få support fra os uden en fast aftale. Så længe du ringer på vegne af en virksomhed, forening eller institution, da vi pt. ikke håndterer private forespørgsler. Alt du skal gøre er at udfylde formularen her. eller ringe på 4825 3904 så tager vi os af sagen.
Hvem får jeg i røret når jeg ringer ind?
Vi kan tilbyde dig IT-support fysisk i din virksomhed, kaldet on-site support, eller via fjernadgang, kaldet remote support.
Skal jeg kunne snakke engelsk?
Vores IT-supportmedarbejdere taler altid flydende dansk, men kan også hjælpe dig på engelsk hvis det foretrækkes eller er nødvendigt.
Kan jeg få support uden at ringe ind til jer?

Det kan du godt hvis du ikke ønsker at snakke med en af vores søde og venlige medarbejdere. 

Med en supportaftale:

  • skriv blot til support@ematic.dk så opretter vi en supportticket til dig.

Uden en supportaftale:

  • Se emnet “Kan jeg få support uden en aftale?”.

Kontakt os

Kontakt supporten

Telefon

(+45) 48 25 39 04

Support mail

support@ematic.dk

Primære mail

info@ematic.dk

Vi kontakter dig så hurtigt som overhoved muligt.