En IT-løsning med respekt for økonomi og serviceniveau

Kunde: Agrovi

Udfordring

Fra intern IT-mand til en ekstern fullservice IT-partner

Agrovi stod overfor et generationsskifte, da deres daværende IT-mand skulle på pension.
På daværende tidspunkt var virksomheden, vokset til at kræve mere end en it-medarbejder, og derfor var udfordringen om it-ansvaret skulle forsættes med en til to interne aktiver, eller om det skulle outsources til en ekstern it-partner. 

Efter en grundig sparring omkring Agrovis ambitioner om vækst, uden at der skulle gås på kompromis med IT-løsningen i form af nærkontakt, serviceniveau og driftskompentence, var en lokal IT-partner fra Hillerød, med flere kompetencer det rette match.

Resultat

Øget tilgængelighed og produktivitet, men med markant færre IT-udgifter.

 

Efter en komplet analyse af Agrovis IT-setup, blev denne dokumenteret og drøftet med ledelsen. Dette blev grundlaget for et nu 8 årigt samarbejde, hvor Ematic har leveret løsningen med respekt for konsulentforretning, økonomi og strategi. 

 

Faktisk har Agrovi med deres over 90 medarbejdere og 4 lokationer rundt omkring I på Sjælland og Lolland-Falster, sparret for mere end 40% på it-driftsudgifterne i forhold til at de have en intern IT-mand gående.

 

Udvalgte tal

4

Lokationer supporteret

90+

Brugere varetaget

-40%

Årlige besparelser på IT udgifter
v

"Når vi har haft nogle udfordringer, så er de altid blevet løst enormt hurtigt og effektivt.

– Navn McNavnsen, Agrovi

Lignende cases

ProOwned

ProOwned

Microsoft 365 cloud løsning med support, drift og rådgivning efter behov.
Agrovi

Agrovi

En IT-løsning med respekt for økonomi og serviceniveau. Øget tilgængelighed og produktivitet, men med markant ...